25 februari 2018

Visie

  1. Gezondheid

Gezondheid is veruit onze belangrijkste pijler. Dit betekent niet alleen gezondheid voor jullie als klant, maar ook de coaches dragen hun eigen gezondheid hoog in het vaandel! Gezondheid omsluit voor ons veel meer dan enkel het fysieke aspect. Ook het mentale luik is voor ons erg belangrijk. Ook quality time met familie en vrienden besteden is iets dat zowel voor de klant als de coach erg belangrijk is. Gezond ben je namelijk pas als je gelukkig bent!

Practice what you preach.

  1. Persoonlijk

Move2Health staat voor een persoonlijke en kwaliteitsvolle aanpak waar zowel de klant & coach meer is dan een nummer. Een coach in Move2Health is meer dan enkel een persoon die je zegt wat wel of niet te doen. Het is een raadgever maar vooral een luisterend oor die jou zo goed mogelijk tracht te begeleiden in het samen bereiken van je doel. Move2Health is een plaats waar er gerust eens tijd is voor een babbel of grapje. Daarnaast zijn de coaches bij Move2Health meer dan collega’s. Het zijn vrienden waar men steeds bij terecht kan, waar je jezelf kan zijn en volledig ontplooien.

  1. Doelgericht

Een coach bij Move2Health moet de klant op zo’n efficiënt mogelijk manier zijn doel helpen bereiken. Dit moet een doel zijn waar de klant zelf volledig achterstaat. Het is niet aan de coach om zijn doelen of voorkeuren aan jou op te dringen. Een goede coach zal je echter helpen zelf te ontdekken wat voor jou een goed doel is. De doelstelling moet volledig aangepast zijn aan jouw persoonlijke situatie.

  1. Leergierigheid

Bij Move2Health staat een leven lang leren centraal. Dit zowel op voedings- en trainingsgebied als psychologie en gedragsverandering. Onze coaches hebben dan ook een brede kijk op de wereld en staan open voor nieuwe visies en ontwikkelingen. Met een open geest, gaan we graag nieuwe uitdagingen aan en proberen we zoveel mogelijk uit het leven te halen!

  1. Winstgevend

Uiteraard heeft Move2Health ook als doel winstgevend te zijn. Inkomsten spelen hier een belangrijke rol in, maar is zeker niet het enige dat belangrijk is. Ook de winst die jij als klant bereikt hebt door met ons samen te werken (bv: vetverlies, levenskwaliteit verhoging,…) is van minstens even groot belang. Pas als deze twee facetten vervuld zijn spreken we over een geslaagde win-win situatie.